Hmmmm ....

almost a month, aku tercari-cari apa hadiah yang sesuai dihadiahkan utk kakak aku kali ini .... last year aku bagi bouquet .... This coming March 30th is her birthday .... Bajet aku tak la banyak .... takat seratus tu ade la hihihi ... Well, dalam fikiran aku dah ada 3 item :
i - Cupcakes
ii - Cake
iii - Macarons
Fikir fikir fikir ..... ~
1 comment:
oi.. lamak sik update blog.. hahahaha
Post a Comment