July 30, 2009

~ Esok pulang ~

Hari tuk berjaya key in 5 book lagi...
Oh esok saya dan kakak balik naik flight 10 malam... MyEm0.Com hoyeahhhhh

July 29, 2009

~ Bengkel ~

3 hari bengkel SPSS di BTM. Bilik sejuk sebab bersebelahan dengan bilik server. Letih OK MyEm0.Com

July 24, 2009

~Kod HS~

Pagi tadi sambung translate... MyEm0.Com serius boring hahahaha~
Lepas tu, lunch kat NRE. Saya tapau nasi ayam & pasembor dari MOA. Makan sampai kenyang.
Petangnya, bos bagi task. Tak sempat habiskan.... ingat nak sambung di rumah aje.
27-29 Julai nanti key-in data kat BTM. Can't wait MyEm0.Com

July 23, 2009

~ Eng-BM ~

Hari ini ???
Sambung kerja2 mentranslate English - Bahasa Malaysia MyEm0.Com

July 22, 2009

~Pivort~

Jumaat lepas, CPU dah diambil oleh BTM untuk diperbaiki.
Pagi tadi, technician BTM tu ambil monitor aku pulak.Luas meja saya hihihihi~ Pagi tadi perbincangan mengenai pembukuan kod2....
MyEm0.Com

July 21, 2009

~PPP(PSA)S3~

Tadi meeting SOs dari pukul 2.30 pm hingga 4.45 pm.
Tadi my sista pun meeting kat our place, with our SUB & KPSUs.

Ohhh title tu adalah... sejenis short form. Hihihi~ MyEm0.Com

Esok nak ke KWSP Kajang, dah ambil leave 2 jam, nak settlekan penyata yang diminta oleh HR (mesti gaji saya lambat masuk huahauhauuu) MyEm0.Com

July 19, 2009

~Bye PD~

Balik ke Kajang pukul 11.30am nanti... Esok dah Isnin... MyEm0.Com

July 18, 2009

~PD~

Hmm.... ini kali ke berapa (mungkin kali ke 3/4) saya ke PD. Tak ada agenda penting pun, cuma jadi co-pilot my sista.
Nak ke pantai kejap hihihi~MyEm0.Com

July 17, 2009

~Sabar~

Dah 3 hari berlalu, semuanya OK walaupun pc saya tersangat lah tak besh MyEm0.Com ...

Sabar & Jangan cepat marah.... ingat pesan seseorang : "Jangan marah sayang, you're such a lovely child of God". Tabahkan hati, okai~? MyEm0.Com

Sekarang di PD... habish kerja tadi, terus ke PD. Esok nak jalan2 di tepi pantai ;-)

July 15, 2009

~ My first Day as.... ~

Pagi2 dah semangat bangun & mandi... pesan kat my sister gerak pukul 7 am, walhal dekat jer hihihi... MyEm0.Com Semangat OK ;-)

July 14, 2009

~Esok~

Esok MyEm0.Com merupakan hari "penting" dalam lembaran sejarah hidup & kerjaya saya. Semoga sukses ;-)